wtorek, 12 czerwca 2012

Wiosenne Bourjois

     Wiosna w tym roku triumfowala delikatnymi i pastelowymi kolorkami. Uwazam, ze na lato takie kolorki tez jak najbardziej sie nadaja, aczkolwiek lato bardziej bedzie powiazane z neonami i bardzo intensywnymi kolorami.
    

     
       Mnie bardzo zinspirowal makijaz otwierajacy wiosenna kolekcje 2012 firmy BOURJOIS.


   A oto efekty:









   
PRODUKTY KTORYCH UZYLAM:
-cien Inglot DOUBLE SP. nr 467
-cien Inglot MATTE nr 362
-cien Inglot VERTIGO nr 60 (nie wiem czy jest jeszcze dostepny)
-cien Inglot do brwi  nr 567
-eyeliner Wibo czarny
-tusz Essense Get Big Lashes

                            Caluje goraco, L ;*

6 komentarzy:

  1. Widziałam ten makijaż, jest genialny :DD sama miałam zamiar taki wykonać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sliczny nie ma co i do tego bardzo prosty w wykonaniu :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam odwagi by kupić żółty cień do powiek. Mam niebieskie oczy a wydaje mi się, że najlepiej wygląda przy brązowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma zoltego a zielony neonowy cien ;) ale co do zoltego to zawsze mozna wprowadzic w makijaz,jakies drobne akcenty w tym kolorze i nie koniecznie malowac nim cala powieke;)Mozesz tez zrobic sobie kreske zamiast linera albo tuz nad nim,rowniez jest fajny efekt:)

      Usuń
  3. Brzydko, nieporozumienie jakieś

    OdpowiedzUsuń
  4. I zupełnie nie podobne do obrazka

    OdpowiedzUsuń